*JOM RAMAI-RAMAI JOIN HEARTBEAT*

Followers

Friday, 20 May 2011

Kena Denda 60sen

As salam



Pagi ni lepas je baris pagi (tiap-tiap jumaat kena baris cam perhimpunan sekolah tu) aku terus ke pigeon hole tengok surat sebab ada beberapa penganjur yang aku menang contest diaorang bagitau hadiah dah di pos. Dah bajet dah hari ni akan sampai hadiah tu....
Hah! memang ada pun, tapi bukan surat.....
Kad dari pejabat pos yang bagitau aku kena denda 60sen jika nak amik surat tu.... pastu kena p amik sendiri di pejabat pos kat pekan kuah nun...huhuhu. Alahai.... kena p pejabat pos plak, ari ni pejabat pos tutup so kena p ari sabtu or ahad la....
Aku tak tau apa benda yang dikirim tapi di kad tu tulis "surat". Surat apa yer... Kalau hadiah kecik-kecik letak lam sampul surat pun dikira surat jugak kan? agak-agak kenapa aku kena denda?
maybe stem tak cukup kot... kalau berat lebih kena la letak stem mahal skit kan.
Tak pa lah... nanti aku p amik  aku tunjuk kat sini yer apa bendanya

*harap lepas ni tak de lagi kena denda gini, agak menyusahkan*


1 comment:

Nisa' Azman said...

Salam..
jmput join my lucky draw ye..thanx!! ^_^

http://greennnpandacontest.blogspot.com/2011/05/vote-win-lucky-draw.html