*JOM RAMAI-RAMAI JOIN HEARTBEAT*

Followers

Tuesday, 29 March 2011

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY


JOM JOIN
CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY
klik untuk join

Ini cerita kelakar yang ct dapat dari email

Tajuk:CUCUK BONTOT

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian dalam kelas.
 Suatu hari kat kelas agama,dia tidoq je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan
"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".
Takde sape jawab.
 Ada sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum
Aminah pun menjerit "MAK!!"
Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tidoq balik.
Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?"
 Budak tu cocok lagi ngan jarum
 Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"
Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tidoq balik.
Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidoq?"
Budak tu cocok lagi.
Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata
 "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!"
Ustazah tu terus pengsan....

Ct tag
Cempaka Kuning
Tomato kering

Kalau ct menang tentulah ct nak hadiah 
MNG Tatto Tote Bag
 

1 comment:

cujen said...

hahahahahhahahah...citer tu memang lawak...

thanks for join & gud luck!