*JOM RAMAI-RAMAI JOIN HEARTBEAT*

Followers

Thursday, 23 September 2010

Terima Kasih & Minta maaf kepada Simplystyleshop (gnie)

SALAM

Disini ct mengucapkan
terima kasih
kerana memilih ct sebagai pemenang
Giveaway Blog About This
Di blog GnieWishes

Hadiahnya dah sampai


Keputusanya dah lama keluar tapi ct yang tak sempat tengok sebab sibuk dengan nak bercuti raya, last2 ari ni baru ct tengok. Bila hadiah ni sampai berlaku kekeliruan lah, sebab ari selasa lepas ct ada oder 5 helai shawls dari Simplystyleshop seperti ENTRY NI. Ct ingat ini shawls yang ct oder tu. Bila buka tengok ada 1 pcs saja so ct sms dan email Gnie tanya kenapa 1 pcs saja... Rupa-rupanya ini bukan shawls yang ct oder tapi shawls yang ct menang..
CT minta maaf yer...


1 comment:

Syazni said...

=) baru terbaca..xde simpan dlm hati pun...hehe