*JOM RAMAI-RAMAI JOIN HEARTBEAT*

Followers

Thursday, 19 August 2010

.A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S CONTEST


JOM JOIN

yang dianjurkan oleh


Ini lah satu-satunya shawls polkadot yang ct ada dan merupakan shawls pertama yang ct beli. Ct sebenarnya baru terjebak dalam dunia pemakaian shawls ni (dulu pakai bawal je) tambahan pulak bila tengok cousin ct pakai shawls cantik sangat.Bila dah cuba pakai memang best pun... basuh senang (tak takut manik-manik jatuh), simpan senang (sangkut ja kat hanger) pakai pun senang jugak (lilit-lilit ikut sesedap rasa).Ct belajar pakai shawls melalui YouTube. Raya tahun ni pasti shawls juga yang menjadi pilihan ct...
Dalam semangat menambah koleksi shawls......

kawan -kawan ku ZAI KULIM, PINKY PIXIE,NEA FLERIDA jom kita join...



1 comment:

PuPeL said...

tengs ya sudi joint :) wish luck 4 you.:)